1. خانه
  2. بلاگ
  3. دستگاه های چاپ دیجیتال جدید چه مزیتهایی دارند؟

دستگاه های چاپ دیجیتال جدید چه مزیتهایی دارند؟

چاپ بنر فوری - زود پرینت ، دستگاه های چاپ دیجیتال جدید چه مزیتهایی دارند؟

  •   ۰۱:۱۲ ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
  •   0 دیدگاه
  •   1280 بازدید

دستگاه های چاپ دیجیتال جدید چه مزیتهایی دارند؟

مزایا و معایب دستگاه های چاپ دیجیتال

تمامی دستگاه و تجهیزاتی که برای کار چاپ استفاده می شود، مزایا و معایبی دارند. دستگاهی که برای روش دیجیتالی استفاده می شود، نیز از مزایای متعددی برخوردار است که در زیر به آنها می پردازیم:

دستگاه های چاپ دیجیتال
نداشتن مراحل آماده سازی چاپ

در پروسه چاپ مدت زمان مشخصی به آماده سازی اختصاص داده می شود. در روش های قدیمی همچون افست، اپراتور مجبور است تا مدت زمان زیادی را صرف آماده کردن دستگاه کند. زیرا دستگاه های قدیمی به صورت اتوماتیک عمل نمی کنند. این در حالی است که دستگاه چاپ دیجیتال به صورت کاملا اتوماتیک عمل می کند. بنابراین به آماده سازی قبل از چاپ نیاز ندارد. همین امر موجب می شود تا سرعت کار چاپ افزایش پیدا کند.
امکان چاپ یک نسخه با هزینه کم

در صورتی که مشتریان بخواهند تنها یک نسخه را سفارش دهند، دستگاه چاپ دیجیتالی این امکان را برای آنها فراهم می کند. در واقع با استفاده از دستگاه چاپ دیجیتالی می توان با حذف پلیت و چاپ مستقیم از کامپیوتر روی کاغذ، دستگاه را کالیبراسیون کرد و در نتیجه یک یا تعداد محدودی از نسخه های مورد نظر را با هزینه کم چاپ کرد.
سرعت بالا

دستگاه چاپ دیجیتالی دارای سرعت بالایی است. به این معنا که فرایند چاپ را به سرعت و بدون اتلاف وقت انجام می دهد. بنابراین اگر مشتریان برای سفارشات خود عجله دارند، می توان با استفاده از دستگاه چاپ دیجیتال سفارشات آنها را در زمان کوتاه تحویل داد.
استفاده از روش تغییر سیستم پاشش جوهر

با توجه به اینکه هر روز شاهد ورود دستگاه چاپ دیجیتال جدید در بازار هستیم، شرکت های سازنده سعی می کنند تا قابلیت های دستگاه را افزایش دهند. یکی از این قابلیت ها امکان تغییر سیستم پاشش جوهر است. به این معنا که چاپ با دستگاه دیجیتال موجب پاشش و نفوذ جوهر بر روی سطوح نمی شود. همین امر موجب شده است تا اپراتور بتواند سرعت کار و تعداد نسخه ها برای چاپ را بیشتر کند.
تغییر اطلاعات

در دستگاه های دیجیتال می توان هر زمانی که اپراتور بخواهد، دستگاه را متوقف کرد و اطلاعاتی را که برای چاپ بر روی آن گذاشته شده است را براحتی ویرایش کرد. در نتیجه می­توان نسخه های جدید را متفاوت با نسخه های قبلی چاپ کرد. برای امور تبلیغاتی، دستگاه چاپ دیجیتالی مناسب تر است زیرا به راحتی می توان نسخه های مورد نظر را تغییر داد و انواع تصاویر و اطلاعات را بر روی آنها چاپ نمود.
کیفیت بالای چاپ

دستگاه چاپ دیجیتال دارای کیفیت بالایی برای چاپ می باشد. برای مشتریانی که به شدت بر روی سفارشات خود حساسیت دارند، می توان از دستگاه چاپ دیجیتالی استفاده کرد. این دستگاه برای چاپ تصاویر نسبت به سایر دستگاه ها بهتر عمل می کند. بویژه اگر کار چاپ برای امور تبلیغاتی یا دکوراسیون باشد، دستگاه دیجیتالی بهترین گزینه است.



مطالب مرتبط

دستگاه چاپ بنر Head Konica Flex
اخبار چاپ و بنر ۱۳۹۶-۰۷-۱۲

دستگاه چاپ بنر Head Konica Flex

جزئیات محصول: Print speed سرعت چاپ Up to 753 sq. ft/hour تا 753 فوت مربع

متن بنر خوش آمدگویی کربلا
اخبار چاپ و بنر ۱۳۹۶-۰۸-۲۱

متن بنر خوش آمدگویی کربلا

متن بنر خوش آمدگویی کربلا     مقدمتان را از کربلای معلی و عتبات عالیات با تبلور گلهای سرخ گلباران می نمائیم   *****

بنر چیست ؟ فرق آن با فلکسی چیست ؟
اخبار چاپ و بنر ۱۳۹۶-۰۸-۱۱

بنر چیست ؟ فرق آن با فلکسی چیست ؟

فلکس فلكسی ، فلکس يا به عبارت صحیح تر ” فلكسی فيس ”متريالی است كه برای تابلوهای سردر مغازه ها ، فروشگاهها ، تابلوهای عابر پياده

یک دیدگاه بنویسید

لیست خرید
سبد خرید شما خالی می باشد