1. خانه
  2. کارت پستال آنلاین
  3. تبریک تولد خاص و شیک

تبریک تولد با کارت پستال و متن آماده

تبریک تولد خاص و شیک

انتخاب نوع کارت پستال
انتخاب دسته بندی
  •   تبریک آنلاین   تسلیت آنلاین   کارت ویزیت اصناف   کارت خوش آمدگویی   عاشقانه   کارت دعوت

همه چیز درباره تبریک تولد!

تبریک تولد، یکی از مهم ترین دغدغه هایی است که هر انسانی به آن فکر می کند تا بهترین روز زندگی دوست یا عزیز خود را به آن تبریک بگوید. ولی به راستی چگونه می توان به طرف مقابل تبریک گفت؟ آیا تبریک گفتن تولد کافیست یا حتماً باید کادو تولد هم داد؟ جهت پاسخ به سوال های مطرح شده در ادامه همراه کارت پستر باشید.

تبریک تولد می تواند یک متن تبریک، یک هدیه کوچک، سفارش و چاپ یک هدیه لاکچری مانند سِت فندک یا ماگ و غیره و غیره باشد. شاید برخی تصور کنند هرچه هدیه تولد گران تر باشد، دوست یا طرف مقابل بیشتر خوشحال می شود. اما می توان با دادن یک هدیه کوچک ولی خاص، خاطره ای ماندگار را در ذهن مخاصب خاص خود ثبت کرد.

تبریک تولد، تنها بهانه ای برای عشق ورزیدن است که یکی از مقدس ترین حس های جهان است. زمانی که شما به همسر، خانواده یا دوست خود عشق بورزید، شاید مشکلاتی بر سر راه پیش بیاید که نشان از سختی راه عشق است. همانگونه که حافظ شیرازی در شعری معروف چنین می سُراید: اَلا یا اَیُّهَا السّاقی اَدِر کأساً وَ نا وِلها/ که عشق آسان نمود اول، ولی افتاد مشکل ها.

تبریک تولد و پیشنهاد فوق العاده کارت پستر به شما

برای تبریک تولد، سایت کارت پستر پیشنهاد های فوق العاده ای دارد که در ادامه با برخی از آن ها آشنا می شوید. عکس چاپ و طرح دلخواه روی فرش، طراحی شعر های عاشقانه بر روی ماگ، چاپ و طرح خاص بر روی روسری و کیف و کفش و ... تنها بخش کوچکی از مجموعه کارت پستر هستند که می توانید با سفارش و چاپ هرکدام از این محصولات با قیمت های ویژه، عزیزان خود را شاد نمایید.

تبریک تولد مسلماً همراه کادوی تولد است، اما این کادوی تولد یا هدیه تولد می تواند با قیمتی مناسب باشد تا تمامی مخاطبان کارت پستر بتوانند کادوهایی شیک و مقرون به صرفه را هدیه دهند. از دیگر محصولاتی که سایت معتبر کارت پستر به دوستان خود پیشنهاد می دهد، سفارش تی شرت یا عکس های چند بعدی، لیوان های حرارتی و ... می بادش که در عنوان هایی جدا به شرح آن ها پرداخته می شود.

کادو تولد برای خانمها

کادو تولد برای خانمها یا دختر خانم های گل، یکی از مهم ترین دغدغه آقایان و پسران است. این که چه هدیه ای بدهند؟ آیا می تواند نظر طرف مقابل را جلب کند؟ چگونه سفارش دهم تا به بقیه کارها برسم؟ از سوال های متداولی هستند که سایت معتبر چاپ عکس و طرح دلخواه روی هرچیزی (کارت پستر) به آنان پاسخ می دهد.

هدیه تولد برای خانم ها، یکی از سخت ترین کارها برای روز تولد خواهد بود. اما چگونه می توان خانم های جوان را خوشحال کرد؟ در چه صورتی می توان بهترین هدیه یا تبریک تولد را به آن ها گفت؟ در این بخش از مطلب با برخی از کادو تولد مناسب خانم ها و دختران جوان آشنا خواهید شد.

تبریک تولد و ایده هدیه های خاص، کار کارت پستر است و بهترین پیشنهاد ها را می تواند به شما دهد. حال این هدیه می تواند با هر سلیقه ای هماهنگ شود. به راحتی می توانید در این روزای کرونایی در خانه بمانید و تمامی برنامه ریزی هدیه تولد را به آسانی انجام دهید.

هدیه دادن شال با طرح دلخواه همسر یا دوست خود، از توصیه های سایت کارت پستر است که می توانید با طرح دلخواه همسر یا دوست مورد علاقه خود، آن را طراحی و چاپ کنید. همانطور که می دانید شال یکی از مهم ترین البسه بانوان محسوب شده و می تواند با سِت شدن کیف، هدیه ای بی نظیر برای خانم ها باشد.

تبریک تولد و گزینه های مختلف

شاید اولین هدیه تولدی که به ذهن هر مرد و زنی برسد، خرید یک شاخه گل است که می تواند نشان دهنده ابراز علاقه باشد. اما چه بهتر که همراه آن شاخه گل، هدیه ای خاص را به بانوان و خانم های جوان هدیه دهید. یکی از این پیشنهاد ها طراحی و چاپ روی کیف دستی و کیف دوشی با طرح و شکل دلخواه است.

در سایت کارت پستر، گزینه های مختلفی برای تبریک تولد و هدیه تولد وجود دارد که می توان از جمله آن ها به لیوان های حرارتی عاشقانه، گارد گوشی طراحی شده، کیف و روسری و شال با طرح یک برند معروف (لویی ویتون، فندی، چنل)، تی شرت های پنبه ای درجه یک همراه با طرح و سلیقه شما و ... اشاره کرد.

اما پیشنهاد کارت پستر برای کادو تولد خانم ها، استفاده از پک های لاکچری سایت است که می تواند با خواسته طرف مقابل شما، طراحی و چاپ شود. سپس با دادن چنین هدیه ی خاصی به طرف مورد علاقه خود، مسلماً خوشحالی بیشتری از سمت او خواهید دید که مطمئناً برای شما خوشایند می باشد.

تبریک تولد شما می تواند بر روی لیوان حرارتی چاپ شود تا هر زمان طرف مورد علاقه شما، طرح دلخواه را ببیند و ذوق زده شود. حال این طرح می تواند عکسی 2 نفره باشد یا یک شعری عاشقانه، می تواند تبریک تولد یک جمله رمانتیک یا حرفی خاص باشد که باز هم بنا به سلیقه شما دوستان عزیز در سایت کارت پستر قابل اجرا است.

هدیه تولد دختر بچه یا دخترانه

هدیه تولد دخترانه شامل کیف، آئینه دستی کوچک، کفش، ست زیورآلات، چتر یا تیشرت و ... می شود که می توان با طرح و سبک دلخواهدختر بچه ها آن را سفارش داد. اما در کجا؟ باز هم کارت پستر در خدمت شماست تا بهترین هدیه تولد دخترانه را به شما ارائه دهد.

با طراحی و سفارش آئینه دستی کوچک می توانید یک آئینه زیبا و جمع و جور را به دختر بچه ها هدیه دهید. این طرح های دخترانه می تواند عکس شخصیت های کارتونی مانند سفید برفی؛ سیندرلا، راپونزل باشد یا طرح و عکس دلخواه شما.

یکی دیگر از پیشنهاد های کارت پستر برای هدیه تولد دختر بچه ها، سفارش و چاپ طرح دلخواه آنان روی کیف دوشی یا کیف دستی است. این کیف ها نیز بسیار شیک و مجلسی بوده و نه تنها برای دختر بچه ها، بلکه برای هدیه دادن به خانم ها نیز گزینه ای عالی است.

چاپ پیکسل، یکی دیگر از گزینه های ارزان برای هدیه تولد دخترانه می باشد که می تواند مختص ماه تولد یا یک جمله دلنشین باشد. تنها کافیست وارد سایت کارت پستر شوید، دسته بندی اکسسوری را انتخاب کنید و بر روی گزینه مورد نظر کلیک نمایید. چاپ روی گردنبند، چاپ روی جا سوئیچی، کلاه گپ، ساعت مچی و ... از دیگر اکسسوری های کارت پستر خستند.

چاپ ماگ حرارتی، هدیه ای خاص و لاکچری

چاپ ماگ حرارتی یمی دیگر از توصیه های کارت پستر به شما برای دادن هدیه تولد خاص و لاکچری می باشد. همانطور که می دانید ماگ ها کاربرد فراوانی در زول روز داشته و بسیار مورد استفاده چه برای دختران و چه برای پسران قابل استفاده است.

اما تفاوت ماگ حرارتی با ماگ معمولی چیست؟ ماگ حرارتی به این گونه چاپ می شود که عکس دلخواه شما بر روی آن چاپ شده و با هربار که ماگ سرشار از حرارت شود نمایان می گردد. چاپ ماگ حرارتی هزینه ای بیشتر از ماگ معمولی داشته ولی مسلماً می تواند انتخابی برای هدیه تولد خاص باشد.

البته تبریک تولد مانند (میلاد تو معراج دست های من است، میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان به رنج های زندگی هم دل بست و ...) از جملات عاشقانه و تبریک تولد هایی هستند که می تواند احساسات و عواطف شما را به بهترین شکل بروز دهد. این جملات رمانتیک می تواند با توجه به احساسات شما بر روی ماگ حرارتی چاپ شود.

شگفت انگیز ترین کادوی تولد و هماهنگی دکوری خانه

خرید دکوری جات یکی از مورد علاقه ترین کار خانم ها است که ذوق دارند خانه خود را به زیبا ترین شکل ممکن بیارایند. ولی شما می توانید با چاپ کوسن، چاپ ساعت دیواری، چاپ زیر لیوانی، چاپ فرش، چاپ چوپ، مگنت و ... می توانید خانه ای فوق العاده داشته باشید.

پس یکی از ایده های کارت پستر برای دادن هدیه ای شگفت انگیز، سفارش تمامی موارد ذکر شده بسته به سلیقه طرح و همسر و دوست شماست.  تمامی این موارد به راحتی در کنار هم سِت (همانگ) می شوند و هارمونی بی نظیری را د فضای خانه ایجاد می کنند. همین امر سبب می شود تا زمان استراحت در منزل، جوی آرام و دلپذیر را تجربه نمایید.

همانطور که شما هم می دانید بانوان علاقه ای خاص به وسایل منزل دارند و یکی از آن ها فرش یا تابلو فرش است. تصور کنید چهره همسر یا دوست مورد علاقه خود را بر روی فرش چاپ و طراحی کرده اید و سپس آن را هدیه می دهید. مطمئناً تصور خوشحالی مفرط طرف مقابل، شما را خشنود خواهد کرد.

لیست خرید
سبد خرید شما خالی می باشد